La vida és una rialla
La musa d’aquest text: en José
Em pixo de riure. M’encanta la festa i la diversió. Vesteixo les bromes de bestieses per tal d’arrancar un somriure als demés. Això em fa feliç i intento que la felicitat sigui una malaltia contagiosa. No tinc aturada i de vegades la gent s’enfada, perquè no entenen que la meva visió de la vida és una rialla.
Animo als altres en moments difícils, fins al punt de prendre el rol d’animadora en els partits de futbol. Una manera més de demostrar el meu tarannà burlesc i divertit. La vida és això, un espectacle. Hi ha qui la veu com una tragèdia, jo opto per veure-hi una comèdia.
Lluny de ser homòfob, veig la naturalitat en l’estimació entre el mateix gènere, perquè al cap i a la fi, tots som persones, amb cor, amb ànima i un cervell, que ens juga males passades. Fem del nostre dia a dia, una manera de fer feliç als altres. Aquesta és la meva reivindicació cada cop que a trenc d’alba obro els ulls i enceto una nova oportunitat.
Molt encertat!!!!!!!! Bona imatge!