POSA TÍTOL
El curs 2010-2011 acaba de començar. Tot està per fer, per crear… SOTA EL MATEIX ESTEL. Us vull fer testimonis a través del meu somni turquesa de la tasca que fa l’Antònia Lladonet amb els meus poemes. No us perdeu la seva habilitat a apropar ànimes joves a la poesia, per llegir-la, interpretar-la, comentar-la i fins i tot escriure-la. Aquest curs té una sorpresa: les regles del joc han canviat. Cada setmana escriuré un poema sense títol i l’alumnat de l’Antònia, amb la seva ajuda, esbrinaran sobre quin tema versa i el coronaran amb un títol triat per ells mateixos. Com podeu veure, es tracta d’interactuar al màxim amb els alumnes i fer-los partícips en primera persona d’aquesta nova aventura que tot just ara comença i que finalitzarà amb la publicació d’un llibre. I voleu saber quin serà el títol del llibre i projecte d’enguany? Pregunteu als alumnes!
Comencem el curs 2010-2011 amb una nova aventura, salpant a la mar turquesa, saltant de poema en poema, de vegades nedant a contracorrent, d’altres sota la tempesta, tan se val… perquè tots arribarem a bon port. Ítaca ens espera, però recordeu: no hi ha pressa. Gaudirem cada una de les aventures sense deixar cap engruna, assaborint-les sense mesura.
Enguany les normes han canviat i trobareu un munt de sorpreses:
Cada setmana rebreu un poema sense títol a través d’aquest bloc i en aquest mateix apartat. Esperaré impacient els vostres batecs i el bateig del poema, és a dir, un títol que haureu triat vosaltres. Per poder trobar un títol adient, haureu d’esbrinar el tema sobre el que versa el poema.
Benvinguts al nostre somni!