El mussol sobtat

mussol

Si, per un moment, poguessis penetrar el meu cervell, et trobaries amb cada un dels meus pensaments, com si d’un mirall es tractés. I sabries que t’estimo, sense cap mena de dubte, perquè porto tatuat el teu nom a cada una de totes les meves neurones, que cegues creuen en aquell amor boig que entén realment el món i aprofita cada instant de vida com a únic i irrepetible.

Si, per un moment, entressis dins el meu cor i guaitessis amb els teus ulls de mussol, sabries que la dolçor és el so de cada batec, que cec només pronuncia el teu nom.

Si, per un moment, resseguissis tot el meu cos, repassant cada un dels meus racons, et quedaria gravat per sempre el meu nom als teus llavis, que tendres només cercarien els meus petons.

Si, per un moment, vestissis la meva pell, sobtat callaries per sempre més.

~ per somniturquesa a gener 14, 2013.

2 Respostes to “El mussol sobtat”

  1. Que bé trobar un mirall on si reflectissin els pensaments de la persona estimada i endolcir-se amb cada batec del seu cor, que tendrament pronunciés el nostre nom…aleshores sabríem que el seu, és un amor autèntic…
    Petons de bona nit.

  2. Grcies!

    El 14 de gener de 2013 19.41, SOMNI TURQUESA

Deixa un comentari

 
