8. Dona, només troba.

sí que puc ser feliç

Dona, no cerquis l’amor, l’amor només es troba per art de màgia, et sorprèn quan menys t’ho esperes. I si el trobes, comprova que estigui farcit de:

LLEIALTAT, és una paraula que engloba molts valors importants: sinceritat, amistat, fer costat, fidelitat, confiança absoluta…

Empatia, complicitat, feeling, comprensió, paciència, que et pari els peus quan no tinguis raó amb assertivitat; protecció, seguretat, estabilitat, carinyo, afecte, tendresa, mimitos, abraçades, petons, bon sexe;

Que et sorprengui amb detalls creatius, no materials. Que estigui per a tu en la justa mesura.

Que t’ho faci passar bé i et doni rialles a dojo, conèixer i viatjar per diferents indrets i cultures. Fer moltes fotos i recordar les anècdotes.

Que en les vostres discussions es mantingui el diàleg i el respecte, res de crits ni agressions. Que no tinguis por a dir el què penses, que no hi hagi coaccions, ni gelosies, ni xantatges emocionals, ni controls absurds.

Compartir els problemes i ajudar-vos mútuament. Compartir les alegries de l’altre i motivar-vos mútuament en allò que us agradi.

Que sigui intel·ligent i sensible, transparent i espontani, bell per dins i una ànima neta i a la vegada que tingui seny, però de tant en tant rauxa

Que respecti la teva forma de ser, sobretot i per damunt de tot.

Opcional: que t’atragui físicament juas juas


Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

 
A %d bloguers els agrada això: